Koło Naukowe WSEI – Moc Marketingu
Do celów koła należą m.in.:
- Prowadzenie badań i analiz rynkowych dla zdobycia głębszegi zrozumienia trendów i potrzeb klientów
- Organizowanie szkoleń, prezentacji, wasztatów w celu podnoszeniu kompetencji członków zespołu.
- Budowanie relacji z innymi kołami naukowymi, firmami oraz ekspertami z branży marketingowej.
Główną tematyką koła naukowego jest:
- analiza potrzeb konsumentów. E- konsument. Segmentacja. Persony,
- badania jakościowe i ilościowe,
- content marketing,
- personal Branding. Budowanie wizerunku eksperta,
- planowanie komunikacji marketingowej,
- wsparcie działu marketingu WSEI w wybranych działaniach.
Formuła spotkań Koła Naukowego to zdalne spotkania z opiekunem merytorycznym Koła Naukowego oraz spotkania członków w przestrzeni uczelnianej.
Opiekun koła: dr Katarzyna Kowalska-Jarnot
Przewodniczący koła: Valeria Voloshyna
Jeżeli jesteś zainteresowany dołaćzeniem do Koła Naukowego Moc Marketingu zapraszamy do kontaktu: knmarketing@wsei.edu.pl